vrijdag 22 juni 2012

Sint Jan's koffie



Sint Jan, feest van de ommekeer
Het oude van het afgelopen jaar met nieuwe ogen bekijken
Loslaten

Sint Jan luidt het begin van de zomertijd in
Het begin van iets nieuws

Vandaag was gepland dit te vieren op de school van de jongens
Omdat 24 juni dit jaar op zondag valt
Helaas werd het feest vanwege de weersverwachting afgelast

Sint Jan vieren we namelijk altijd buiten
Altijd
Op Sint Jan is het namelijk altijd mooi weer
Altijd

Maar volgende week woensdag is er een tweede kans
Naast het feit dat de jongens naar de Vrije School gaan
Werk ik op een geitenwollensokken antroposofische instelling
En natuurlijk vieren we daar ook Sint Jan
Met bloemen, picknick, zang en dans

En met De Zon
Woensdag
Let op mijn woorden


2 opmerkingen:

  1. Ik wil, ik wil, ik wil.....DE ZON!!!!! Veel plezier in ieder geval!
    (en zet die achterlijke spambeveiliger eens uit, ik ben geeeeen computer!!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spambeveiliger?? Wist niet eens dat het er op zat... Zo goed ben ik nou ook weer niet hè. Maar volgens mij..... is het eraf!! X

    BeantwoordenVerwijderen