vrijdag 8 juni 2012

Koffie verdiend!



Ik had een tijdje niet hardgelopen
Eigenlijk niet meer sinds mijn terugkomst uit Spanje
Ik had zo lang niet hardgelopen
Dat ik vanmorgen ontdekte dat deze kameel in mijn hardloopschoen logeerde

Maar ik had genoeg moed verzameld om te gaan
De route die ik voor vandaag had bedacht
Al een aantal keer in gedachten gelopen
Twee korte wandelpauze's onderweg ingepland

De 2 pauze's kon ik terugbrengen tot 1
Dat viel me dan wel weer mee
Koffie verdiend, vinden jullie niet?




Verder scoorde ik voor onze jongste deze overall op Marktplaats
Hij wilde heel graag voordat we gaan kamperen bij "de ezels"
Een echte werkoverall

Hij heeft vorig jaar een diploma dierenverzorger ontvangen
Uit handen van de grote baas van de ezels

Jongste vindt dat het, nu hij in bezit is van dit diploma
Tijd is voor serieuze werkkleding

Eigenlijk wil ik hem NU uit school halen
Om zijn gezicht te zien als hij dit ziet
En om mijn gezicht te zien
Als hij deze overall aan heeft

Nee, ik doe het niet, wees niet bang
Ik hou me in...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten