donderdag 21 juni 2012

Koffie in de verhuisauto

Ik hou zo echt helemaal NIET van verhuizen. Zelfs niet als het de zorginstelling betreft waar ik werk, en niet mijn eigen huis. Inpakken, niets meer kunnen vinden, alles stoffig en vies, nog niets op z'n plek. Ik ben er ZO niet goed in...
De overheerlijke koffiemachine was ergens in een van de vele verhuisauto's, dus dronken we koffie uit het Senseo-apparaat van de aannemer. Een koffiezetapparaat, uitsluitend gebruikt door hardwerkende mannen in een omgeving waar hard gewerkt wordt.... Die foto wilde ik jullie besparen.

Hier nog wat intellectueel voer voor een kort zen-momentje tijdens de verhuis-chaos.

Soep op het vuur
is
als
een goede vriend in huis

Extra lekkere soep
is
als nieuwe familie

Ischa Meijer

2 opmerkingen:

  1. Ik beloof dat ik niet meer ga verhuizen...of het moet naar de begane grond zijn.....of ik moet zwanger worden van een drieling.....of ik win de loterij......In ieder geval, jij hoeft alleen maar de koffie te zetten en wat gedichtjes voor te lezen vanuit je luie stoel!!! En als beloning krijg je dan een doosje met mooie gekleurde knoopjes, of iets anders sufs waar je toch heel blij van wordt, zoals gekleurde plakband van de AH!!!
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen