vrijdag 6 juli 2012

Koffie op de laatste schooldag


 
Rig ging over het midden der wegen
Kwam bij een hut waar de deur open stond
Er brandde een vuur op de grond
Een grof stuk brood,
zwaar, dik en boordevol koren,
soep in een kom
en een kalf werd gekookt.
Toen stond hij op,
klaar om te slapen
In het midden van het bed ging hij liggen
en gaf raad aan ieder die naast hem lag

 

 
Klas 4
Een getuigschrift, een prachtige spreuk
Kleuterklas
Een toneelstukje over een rups die vlinder wordt
Ieder kind zoekt zelf een steen uit 

Laatste schooldag voor de vakantie
Op de Vrije School

Nieuwe ouders op de Vrije School zeggen vaak
Hier wordt mijn kind gezien
Echt gezien
In wie hij is en wie hij kan worden

En zo is het





1 opmerking:

  1. Daphne, wat lief je reactie op mijn blogpost. Wat vreselijk dat je je moeder moet missen. Een half jaar geleden is nog maar zo kort geleden. Het moet voor jou nog heel vers voelen. Mijn moeder is inderdaad veel te jong, 53. Ik had nog zoveel met haar willen delen, wat ons later zou zijn probeer ik in het hier en nu te vangen; zoveel vragen zoveel nog te vertellen... Jij ook veel liefs gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen