vrijdag 18 november 2011

Koffie met beide benen op de grond

Mijn Lief vindt mijn blog een beetje te spiritueel
Iets teveel geiten-wollen-sok
Nu valt dat echt reuze mee, vind ik zelf

Maar omdat ik oprecht heel blij ben
Met een man die mij zo nu en dan weer op de grond zet
Als ik weer eens doorschiet
Een kort verslag van mijn dag




 Ik draaide een wasje
Of twee
Haalde de stofzuiger door het huis




Ik maakte de bedden op
Deed boodschappen voor het feestje van zondag




Ik maakte de luxaflex schoon
En ruimde de vaatwasser uit




Daarna trakteerde ik mijzelf
Op een overheerlijke cappucino
Met sojaschuim

Heel stevig met twee benen op de grond, toch?

Dat ik bij dit alles heel hard een lekker zweverig muziekje draaide
En een zalige rozen-wierook aanstak
Dat hoort en ruikt verder niemand!



1 opmerking: