woensdag 9 november 2011

Coffee is back

Een verhuizing voor de duur van 1 weekend
Van de helft van ons gezin
Plus de nodige elektronica
Naar hier




De mannen hadden een geweldig weekend
Vol van vliegtuigen en computers

Het verhuizen van twee computers
Drie beeldschermen
Een stuur en pedalen
Had ook wat consequenties voor mijn eigen www
Maar de koffie is terug!

Als ik dan bij haar lees over een eigen kamertje
Dan klinkt mij dat als muziek in de oren
Ooit....




Ondertussen brand ik een kaarsje
Zoals bijna iedere avond
Voor mijn lieve dappere mams
Die alweer voor de weet-ik-veel-hoeveelste-keer
Een dag doorbrengt in het ziekenhuis

En vind ik inspiratie bij haar
Nog zo'n dappere vrouw
"My job is to not know. My job is to shine" schrijft ze

Gistermorgen zei een collega me
"Wat heb jij vandaag een positieve aura"
My job is to shine

 


1 opmerking: