zondag 9 oktober 2011

Weekendkoffie

Toen ik zaterdagavond thuiskwam
Was het al zondag
Vandaar dat jullie de weekendkoffie in 1 keer geserveerd krijgen




Normaal gesproken ben ik meestal
Heel Verantwoord, Vrije-schools en Vegetarisch

Maar gisteren niet
Gisteren gingen we helemaal uit ons dak
Bij Nick en vooral bij Simon
In het Gelredome in Arnhem

We; mijn zus, mijn vriendinnetje uit Den Helder
En mijn stoere paps, hierboven te zien
Ik had de indruk dat hij het wel gezellig vond
Op stap met z'n dochters




Vanmorgen dronk ik een paar kopjes koffie
Om toch vooral een beetje wakker te worden

En daarna een heerlijk rustige, ontspannen zondag
Zodat ik deze week, helemaal uitgerust
Weer Volledig Verantwoord ten tonele kan verschijnen


2 opmerkingen:

  1. Hihi, volledig verantwoord? En oeh ja, Simon is een leukerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was helemaal te gek gaaf, vet cool!!!! Zóóóó super leuk! Ik stuur je nog een onverantwoorde cd én dvd!! Dag lieverdje! Karin
    Mooie foto's zeg, hihi

    BeantwoordenVerwijderen