vrijdag 7 oktober 2011

Eerst koffie, dan thee




Vanavond drink ik thee. Vandaag was een rond-rij-dag van de tandarts, naar school, naar mijn werk, een huisbezoek, weer naar school, naar de supermarkt... Zo ging het nog even door, tot een uur of 5. Heerlijke thee dus van mijn favoriete merk om even bij te komen.

Het mooiste fotomoment van de dag heb ik helaas niet kunnen vangen; mijn grote kleine oudste kind op de achterbank van een Porsche! Hoewel ik absoluut ik opstand kom bij stereotypen, vooroordelen en etiketten zag ik op die achterbank toch een Echte Man. Zelfs als ik heel erg hard m'n best zou doen, zou ik als vrouw niet zo'n uitermate uitgelaten gezicht kunnen trekken op de achterbank van een Porsche. Of een Ferrari. Of op welke achterbank dan ook.

Hij genoot tot in z'n tenen. Het was heerlijk om te zien.

1 opmerking:

  1. Mmmm, lijkt me een lekker theetje! En oooh, een Porsche... de droom van elk jongetje. Én man... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen