vrijdag 9 december 2011

Oh nee wat zonde!!



Vlierbessensiroop
Afgelopen nazomer met Dennis bessen geplukt
Gesorteerd en gewassen
Gekookt en gezeefd
En zorgvuldig bewaard


Vanmorgen draaide ik de eerste fles open. Een fontein van siroop door de keuken, er stond teveel druk op de fles. Wat een verspilling! Wat is er mis gegaan? Er rest nog een klein bodempje siroop, het overgrote deel heeft mijn keuken roze gekleurd. Ik heb nu een roze aanrecht, dat is dan wel weer leuk!

De tweede fles, na het schoonmaken van de keuken, voorzichtig buiten opengedraaid. Niks aan de hand, wat een geluk. Nu eerst maar koffie, om even bij te komen van de schrik - en van de schoonmaak-klus.......

4 opmerkingen:

  1. Al een flinke schoonmaakklus achter de rug... Bofferd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weet wel bezig te blijven...wat een pech!!! Wel een goede tip voor het decoreren van de keuken, haha...
    Toch maar naar de drogist dan???
    liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps... Ik heb ook nog een flesje in de kast staan. Weet niet of ik 'em nu nog open durf te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. misschien is het gegist? zonde zeg!

    BeantwoordenVerwijderen